söndag 31 oktober 2010

Födelsedagstårta

Har varit fullt upp i helgen och det kändes som att jag mest fick kasta ihop tårtorna och jag var inte nöjd men svågern gillade dom och det var ändå huvudsaken!

Tårtan innehåller: Ljus botten fylld med mjölkchokladmousse och jordgubbsgrädde. Spacklad med grädde, täckt med marsipan och sp.

Innehåller: Ljus botten fylld med jappmousse och ahlgrensbilarmousse. Spacklad med grädde, täckt med marsipan och sp.

Jag försöker se det som så att för varje tårta jag gör så lär jag mig lite mer och tillslut så kommer jag förhoppningsvis bli lika duktig som alla dom andra tårtbloggare jag följer!

7 kommentarer:

emeliehjaertajonas sa...

Tack så mycket :D
Vilka fina tårtor!!! :D

Monica sa...

Veldig fine kaker! Også høres de fryktelig gode ut ...!

M:)

Sara sa...

Jättefin tårta :)

Helena sa...

Vilken fin tårta, och vad fint du har fått till rosetten!

Bakverk och Fikastunder sa...

Jättefin! Så jämn och fin, för att var bland de första tårtorna, du är en naturbegåvning!

Sockerfrun sa...

Tack så mycket! :)

bagerskan sa...

Härlig rosett, jättefin!
Du har väl inte missat  Bakbloggskartan
Kram Karin