måndag 22 november 2010

Utmanad av Maddesmumms

Jag har blivit utmanad av Maddesmumms som innebär att jag skall svara på lite frågor:)


4 mat-tvprogram jag gärna ser:
Gordon Ramsey´s the F-word
Masterchef Australia
Faktiskt dom enda jag tittar på så det får bli bara dom två :)

4 saker jag ätit idag:
Fil
Flingor
Potatisgratäng
Kycklingfilé

4 smaker jag längtar efter:
Glögg
Saffran
Russin
Pepparkaka
(Ja, jag längtar efter julen :))

4 saker på önskelistan :
Kitchenaid
Fler saker till bakning (har en vääääldigt lång önskelista med saker så det är lika bra att korta ner det så)
Hm, kan faktiskt inte komma på mer....

4 smaker som jag avskyr eller ja ogillar låter kanske bättre:
Mint
Lakris
Sojakorv
Kaffe

Så skickar jag utmaningen vidare till 4 andra bloggare och då blir det:
Annas bakstuga
Sofias Tårtor och Bakverk
Sweetsugarcakes
Susannes Bakhörna

Inga kommentarer: